2008/12/27

ABESTIAK ETA DANTZAK

4.-Oso ondo:

Taldekide bat abesten hasiko da keinu batzuk egiten dituen bitartean, beste guztiek berdina egin beharko dute. abesten duenak azekenean izen bat esango du eta orduan pertsona horrek abestu beharko du.

Abestia: oso ondo egiten duzulako
mugitu besoak olatuak bezala
xuabe, xuabe, xu, xu, xuabe
e!_____ hasi dantzatzen!




5.- Paristik datorren artista:

Paristik datorren astista bat naiz ni,
paristik datorren astista bat naiz ni.
Ondo jotzen du.
Baita guk ere.
Bibolina nik jotzen dut, ñi ñi ñi....

Paristik datorren astista bat naiz ni,
paristik datorren astista bat naiz ni.
Ondo jotzen du.
Baita guk ere.
Danborra nik jotzen dut, pom pom pom.... ñi ñi ñi....



6.- Zubiri zubiri:

Haurrak tren bat osatuko dute, bata bestearen atzean, abestiarenkin batera ibilbide bar egingo dute. Abestia amaitzen denean, bat zubiaren erdian geratuko da eta bi gauzen artean aukeratuko du. Denek aukeratu ondoren, gerritik oratuta, tiratuko dute haien alderantza.

Abestia: Zubiri-zubiri
nongori nongori
nongo alkate zerade?
Frantziako erregearen
seme-alabak gerade.
Zubi hontatik pasatzen dena
hemen geldituko dela,
hemen geldituko dela!

1 comentarios:

me dijo...

joe zalo!! zelako kanta polittek!! txikittekuek eee. k recuerdos!